שחרור תזכורת: אל תחמיץ את ה- X Nike SB Dunk Low של בן וג’רי “Dunky” של בן וג’רי!

שחרור תזכורת: אל תחמיץ את ה- X Nike SB Dunk Low של בן וג’רי “Dunky” של בן וג’רי!

ובכן, זהו. אחרי שבועות ושבועות של המתנה, ה- X & Jerry’s Nike SB Dunk Low “Chunky” של בן וג’רי הגיע סוף סוף. נחשבים על ידי מספר סניקרס רבים כנעל השנה, היא מזריקה המון כיף לצללית החלקה הקומה, ובכנות, אנו חושבים שאין שום דבר אחר כמוהו. צוות טעים שאף אחד פשוט לא ציפה, אנחנו עדיין לא מאמינים שזה דבר, אז וודא שאתה מגדיר את האזעקות שלך כשהם נופלים מחר ב -26 במאי!

תמונה דרך נייקי
עובד על בסיס נוף דשא, “דאנקי שמנמן” מכוסה על ידי לוחות הדפס פרה העשויים שיער פוני. בהשראת טעם “קוף שמנמן” של יצרנית הגלידה מבוססת ורמונט, הוא מראה זאת באמצעות נייקי סוווש נמס שעוצב כמו בננה על פני הצדדים הרוחביים והמדיאליים.

Sopkliner של קשת קשת מספקת כמות מטורפת של ניגודיות, וסביב העקב, מיתוג “נייקי” רקום בגופן B&J, וסיים את הדאנק האוהב הנמוך שאנו מעריצים אותו לחלוטין לקטעים.

תמונה דרך נייקי
משיקה ב -26 במאי, ה- X Nike SB Dunk Low “של בן וג’רי,” Chunky Dunky “של Ben & Jerry הוא חובה מסוימת, אז וודא שאתה שומר עליו נעול אצל הספק היחיד אם אתה רוצה להבטיח W! וודא שנכנסת גם לכל הגרלה בודדת, מכיוון שאלו הולכים להימכר תוך שניות! בחדשות קשורות, ה- 7-Eleven X Nike SB Dunk Low בוטל!

תמונה דרך נייקי

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *